Звіт
про проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек – 2020
У нашій школі протягом жовтня проходив Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек – 2020 під гаслом «Формування екологічного світогляду читачів » Мета – виховання в школярів розуміння сучасних проблем навколишнього середовища й усвідомлення їх актуальності для всього людства, своєї країни і рідного краю,особисто для себе; формування у дітей потреби в спілкуванні з природою .Засвоєння норм відповідальності поведінки щодо її збереження;
1. Оголошення про початок Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек (01.10.)
2. Благодійна акція «Подаруй бібліотеці книгу» (жовтень)
3. Бесіди з учнями про бережливе поводження з книгою (02.10.)
4. Екскурсія до бібліотеки учнів 1 класу (05.10.)
5. Виставка «Формування екологічного світогляду читачів» (07.10)
6. Перевірка збереження підручників в учнів 1-11класів(12.10)
7. «Живи книго» перевірка у кожному класі(13.10)
8. Розміщення на сайті навчального закладу інформації про Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек (30.10.)
План Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек – 2019 під гаслом «Бібліотека Нової української школи– простір для освітніх можливостей кожного учня»
Звіт про проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек - 2019
У нашій школі протягом жовтня проходив Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек – 2019 під гаслом «Бібліотека Нової української школи– простір для освітніх можливостей кожного учня» за таким планом:
1. Оголошення про початок Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек (01.10.)
2. Благодійна акція «Подаруй бібліотеці книгу» (жовтень)
3. Бесіди з учнями про бережливе поводження з книгою (02.10.)
4. Екскурсія до бібліотеки учнів 1 класу (03.10.)
5. Дублер-шоу «Бібліотекар на годину» (04.10.)
6. Конкурс листівок, присвячених Всеукраїнському місячнику шкільних бібліотек (07.10.-15.10.)
7. Виставка «Покрова Пресвятої Богородиці» (11.10.)
8. Виставка до Дня українського козацтва (11.10.)
9. Фотоконкурс «Я і моя улюблена книжка» (15.10.-16.10.)
10. Конкурс читців «Мій улюблений вірш» (17.10.-18.10.)
11. Он-лайн подорож «Казковий світ бібліотек» (відео-екскурсія в кращі бібліотеки світу) (21.10.)
12. Читацький паркан (22.10.)
13. Виставка подарованих книг (24.10.-25.10.)
14. Виставка до Дня визволення України від нацистських загарбників (28.10.)
15. Перевірка збереження підручників у учнів 1-11 класів (29.10.)
16. Буккросинг «Передай книжку другу» (30.10.)
17. Розміщення на сайті навчального закладу інформації про Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек (31.10.)
Директор школи: А.М.Герман
У нашій школі відбувся буккросинг «Передай книжку другу» протягом одного дня, в якому взяло участь 25 учнів. Діти поділилися з іншими читцями, про що вони прочитали. Всі були дуже задоволені.
А ще пройшов фотоконкурс «Я і моя улюблена книжка». Спільне фото з улюбленою книжкою зробила 21 дитина.
Також був конкурс листівок, присвячених Всеукраїнському місячнику шкільних бібліотек, у якому прийняли участь всі класи школи (а деякі учні навіть забажали створити листівку самостійно).
У конкурсі читців «Мій улюблений вірш» взяло участь 15 учнів нашої школи.
Благодійна акція "Подаруй бібліотеці книгу"
Бібліотекарем на годину була учениця 8 класу Чоломбитько Вікторія.
Всі учасники заходів були нагороджені солодкими подарунками.
Екскурсія до бібліотеки для 1 класу:
«Ознайомлення з бібліотекою»
Мета. Залучити учнів до читання книг бібліотеки; навчити їх користуватись бібліотекою; виховувати любов до книги і бережливого ставлення до неї.
В бібліотеці організовані виставки книжок для першокласників. Бібліотека підготовлена до зустрічі нових читачів (порядок, чистота, в читальному залі на столах лежать книжечки для дітей).
Добрий день! Діти, ця кімната – книжкове містечко. Живуть у ньому книжки. До них приходять діти, такі, як і ви, кличуть до себе в гості. Книжечки радіють. Вони люблять мандрувати з школярами, знайомитись з новими читачами. Але запам’ятайте такі правила:
- беріть книжку лише чистими руками;
- не перегинайте книжку – від цього випадають її сторінки;
- не кладіть у книгу олівці та інші предмети, щоб не рвалися обкладинки;
- не загинайте сторінки, а користуйтесь закладками;
- не читайте під час їди;
- щоб книжка була чистою і довго вам служила, обгорніть її.
Книжки – як люди: народжуються, живуть, старіють. Як і люди, можуть хворіти. Лікарі знають, що кожну хворобу легше запобігти, ніж вилікувати. Це стосується і книжок. Виявляється, їм, як і нам з вами, шкодить протяг, різка зміна температури. В задушливому приміщенні вони також погано себе почувають. У бібліотеці є багато книжок – різних та цікавих. Всі вони розставлені на стелажах за темами. Ось книжечки, які рекомендовані для читання саме вам – першокласникам.
Дітки! А хто знає, як потрібно поводитися у бібліотеці? (відповідь дітей)
Так, у бібліотеці потрібно вести себе тихо, не кричати, не бігати, не їсти. Бережливо поводитись з книгами. Повертати після того, як прочитали. А також не порушувати порядку розміщення книг на поличках (де взяли книжечку, туди й покладіть).
У кожного з вас є свій формуляр. Ось вони (показую формуляри). Після того, як ви вибрали книжечку, яку хотіли б прочитати, підходите до мене. Я записую цю книжку у ваш формуляр. І ви берете її додому читати (але ненадовго – десь на тиждень). Потім повертаєте її до бібліотеки. Підходите до мене, я викреслюю цю книжку з вашого формуляру. І ви ставите її на своє місце. Зрозуміли?
Діти, ви любите загадки? (відповідь) Ну слухайте:
1. Від діда та від баби втік я із хатки, у лісі зустрівся з ведмедиком, зайчатком. Котився весь день по зеленій травиці, аж доки на зуби потрапив лисиці. (колобок)
2. Я бичок-третячок, смоляний в мене бочок. Із соломи дід зробив, бік смолою засмолив. (солом’яний бичок)
3. Сидить півник на печі, їсть смачненькі калачі. Тут лисичка прибігає, мерщій півника хватає. Біжить котик рятувати, в лисиці півника забрати. (котик і півник)
4. Підробив він голосок, став на маминім співати, здогадалися малята: «Вовк – не наша мати». (вовк та козенята)
5. Бабуся онучку дуже кохала, шапочку червону їй подарувала. Дівча ім'я забула сказати. Ну відгадали, як її звати? (червона шапочка)
6. До школи з букварем крокує хлопчик дерев'яний, потрапляє замість школи в балаган полотняний. (Буратіно)
7. Багатьом був невідомий, нині з кожним подружив. З казки в кожного удома хлопчик – цибулинка жив. (Чипполіно)
8. Він довгу бородищу має, ляльок в театрі б'є і сварить. А голос в нього – справжній бас. (Карабас)
9. Він звірят усіх лікує, від халеп різних рятує: і зайчат, і мавпенят, бегемотів, тигренят. (лікар Айболит)
10. Що за хатка на узліссі. Вся ворушиться, дрижить. Де не взявсь – кабан біжить. Тут і вовк іде, й ведмідь. І кожен в хатці хоче жити. Так вже тісно їм усім – ось-ось-ось порветься дім. (рукавичка)
11. На голову глечик лисиця наділа, мерщій до річки поспішила, скоріше глечика сварити, у річці жартуна втопити. (лисиця та глечик)
12. Знайшов півник колосок, змолов борошна мішок. Спік негайно у печі пиріжки та калачі. Мишенят не пригощав, бо жоден з них не помагав. (колосок)
13. Вигнав дід козу із хати, та й пішла вона блукати, в зайця хатку відібрала, всі козу ту виганяли. Рак козуню ущипнув – зайцю хату повернув. (Коза-дереза)
14. Виріс цей хлопчина з малої деревини. У печі зміючку спік, сам на дерево утік. Його гусенятко врятувало – на крилечка свої узяло. (Івасик-Телесик)
15. Всіх він любить незрадливо, хто б до нього не ходив. Це ж наш Гена-…
(Гена Крокодил)
А хто знає, які були перші книжки? Найперші книжки з'явилися у Месопотамії понад п’ять тисяч років тому. Виготовлялися вони приблизно так, як гончарі роблять горщики. На глиняній табличці паличкою писалися літери, а потім ці «сторінки» майбутньої книжки обпалювалися у вогні. Десятки або сотні глиняних табличок складалися у деревяний ящик – отакою була найдревніша книга.
От і все. Бібліотека чекає з радістю вас! До зустрічі!
Коментарi